شیر برقی - نحوه عملکرد آنها

شیر برقی - نحوه عملکرد آنها

شیر برقی 2/2 طرفه

شکل 1: شیر برقی 2/2 طرفه

شیر برقی یک شیر کنترل شده الکتریکی است. این شیر از شیر برقی کستل است که یک سیم پیچ الکتریکی است و یک هسته فرو مغناطیسی متحرک (پیستون) در مرکز آن قرار دارد. در حالت استراحت ، پیستون از یک روزنه کوچک بسته می شود. جریان الکتریکی از طریق سیم پیچ باعث ایجاد یک میدان مغناطیسی می شود. میدان مغناطیسی نیرویی به سمت بالا روی پیستون بازکننده روزنه وارد می کند. این اصل اساسی است که برای باز و بسته شدن شیرهای برقی استفاده می شود.

یادداشت های شیر برقی سریع:

فقط برای مایعات و گازهای تمیز استفاده می شود.

سوپاپ های غیر مستقیم برای عملکرد به دیفرانسیل فشار نیاز دارند.

برای بستن ، باز کردن ، دوز ، توزیع یا مخلوط کردن رسانه قیمت شیر برقی کستل با 2 یا بیشتر ورودی / دهانه مورد استفاده قرار می گیرند.

بازیگری سریع

گزینه هایی برای لغو دستی ، ATEX ، تأیید گاز ، جداسازی رسانه و موارد دیگر.

می تواند گرم شود زیرا برای تعویض و ماندن در آن وضعیت به انرژی نیاز دارد (بسته به نوع آن).

معمول در سیستم های گرمایشی ، هوای فشرده ، خلا irrig ، آبیاری ، کارواش ها و ...

آماده خرید شیر برقی هستید؟ با کلیک روی خرید شیر برقی کستل ، انتخاب آنلاین ما را مشاهده کنید!

2 راه

شیر برقی 2 طرفه

3 راهه

شیر برقی 3 طرفه

متناسب

شیرهای کنترل کننده و متناسب

پنوماتیک

شیرهای برقی پنوماتیک

تجهیزات جانبی

لوازم جانبی شیر برقی

فهرست مطالب

شیر برقی چگونه کار می کند؟

توابع مدار شیرهای برقی

انواع شیر برقی

اصول کار شیر برقی

معیارهای انتخاب

کاربردهای شیر برقی

https://tameson.com/solenoid-valve-types.html

فن ebm چیست؟

فن ebm چیست؟

فن ebm از لحاظ فنی در صرفه‌جویی در مصرف انرژی پیشگام فن 80 کندانسور می‌باشد. این فن از جمله خنک کننده‌هایی است که به دلیل کوچک بدون جای کمی را اشغال می‌کنند، از کارایی بالایی برخوردارند، دارای برنامه‌های کم مصرف هستند. همچنین از جمله فن‌های کم مصرف‌ صنعتی به شمار می‌رود؛ فن  ebm-papst در تولید فن و موتور در جهان پیشگام سایر تولید کننده‌های فن می‌باشد.

عملکرد فن محوری ebm چیست؟

 اگر بخواهیم عملکرد فن  ebmpapst را توضیح دهیم باید بگوییم که فن ebm یک فن محوری است که عملکردی شبیه پروانه دارد.

این فن، هوا را به شکل محوری و به موازات شافت موتور چرخان فن کندانسور به حرکت در می‌آورد. یک فن محوری فشرده با پکپارچه شدن مستقیم موتور روتور خارجی  ebm-papst در پروانه محوری تشکیل می‌شود. فن‌های ebm-papst امکان کنترل مستقیم دما را داشته و دارای خروجی تاکو، ورودی خطی یا PWM می‌باشند. کاربرد آن‌ها در نازل‌های کوتاه یا بلند است که با حلقه‌های دیواری نصب می‌شوند.

فن ای بی ام پاپست نسبت به سایر فن‌ها چه قابلیت‌هایی دارد؟

فن‌ ebm کم مصرف بوده و در انواع دستگاه‌ها و سیستم‌ها برای تبادل هوای سرد فن 80 چیلر و گرم کاربرد دارد. همچنین به دلیل داشتن عمق نصب کم ، سطح سر و صدای کم و بازدهی عالی، برای انتقال هوا از طریق مبدل‌های حرارتی مناسب هستند.
این فن به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مانند ترکیبی از فناوری ebm-papst GreenTech EC ، سنسورهای هوشمند و الکترونیک کنترل سبب شده به عنوان راه‌حلی هوشمند برای همه اهداف تبدیل شود. این هواکش ebm-papst همه چیز را از یک منبع واحد برای راه حل های سفارشی تامین می‌کند؛ و می‌تواند برشرایط ، تعمیر و نگهداری از راه دور اقتصادی یا تنظیم سرعت خودکار با افزایش آلودگی نظارت داشته باشد.


تجارت ارو.پایی خود را راه اندازی کنید

راه اندازی یک شرکت در اروپا به شما امکان می دهد به یکی از بزرگترین  مزایای ثبت شرکت در اروپا مراکز تجاری جهان با زیرساخت های پیشرفته ، حمایت قانونی قوی و نیروی کار ماهر دسترسی پیدا کنید. اتحادیه اروپا با تولید ناخالص داخلی اسمی 15.6 تریلیون دلار و بزرگترین بلوک تجاری همچنان دومین اقتصاد بزرگ در جهان است. در سال 2020 ، 9 کشور اروپایی در لیست 20 برتر "رتبه بندی سهولت انجام تجارت" توسط بانک جهانی قرار گرفتند. بنابراین ، اروپا همچنان یکی از جذاب ترین گزینه ها برای سرمایه گذاری بین المللی و تشکیل تجارت است.

تجارت اروپایی خود را از راه دور و به راحتی در چک شروع کنید.

در حالی که COVID-19 تهدیدهای قابل توجهی برای توسعه تجارت مراحل ثبت شرکت در اروپا است ، پیش بینی می شود که اتحادیه اروپا طی دو سال آینده تقریباً به طور کامل از این آسیب خارج شود. طبق پیش بینی اقتصادی پاییز 2020 کمیسیون اروپا ، اقتصاد اتحادیه اروپا قبل از رشد 4.1 درصدی در سال 2021 و 3 درصدی در سال 2022 ، در سال 2020 با 7.4 درصد منقبض خواهد شد. برعکس ، پیش بینی می شود اقتصاد آمریکا در سال 2020 با 6.5 درصد کاهش یابد فدرال رزرو ، اما طبق پیش بینی ها فقط در سال 2021 با رشد 3.6 درصدی روبرو خواهد شد و روند بهبود را کند می کند و احتمالاً کشور را به سطح قبل از COVID در سال 2022 نمی رساند.

اتحادیه اروپا در 2 سال آینده بیش از ایالات متحده رشد خواهد کرد

COVID-19 همچنین فرصتهایی را برای بسیاری از بخشهای تجاری از جمله فناوری اطلاعات ، ساخت و ساز ، حمل و نقل ، انبارداری و بسیاری دیگر فراهم آورده است. با استفاده از واکسن در گوشه گوشه ، زمان آماده شدن برای ثبت شرکت در اتحادیه اروپا راه اندازی تجارت جدید و گسترش در دنیای بعد از COVID فرا رسیده است.

فهرست مطالب
بهترین کشورها برای راه اندازی تجارت در اروپا
بر اساس این معیارها و معیارهای دیگر ، در اینجا خلاصه ای از پنج کشور است که می توانید هنگام شروع کار در اتحادیه اروپا در نظر بگیرید
سوئد
دانمارک
جمهوری چک
ایرلند
لیتوانی
بهترین کشور برای شروع کار در اتحادیه اروپا با رتبه بندی
نرخ مالیات در اتحادیه اروپا
ساختار درست شرکت: تشکیلات شرکت در اروپا
رفاه شرکت
مقررات بازار کار در اروپا
امنیت اجتماعی و بهداشت در اتحادیه اروپا
نتیجه
بهترین کشورها برای راه اندازی تجارت در اروپا

خرید آنلاین موکت|وکت تایل چیست

موکت تایل چیست؟

 موکت تایل یا Carpet tile یکی از انواع جدید موکت است که به شکل مربع و مستطیل قیمت موکت تایل  در اندازه های مختلف تولید می شود . موکت تایلی با رنگ ها و طرح های مختلف را می توان به صورت ترکیبی در چندین رنگ به حالت پازل و یا یک رنگ روشن و تیره با مدل شطرنجی و یا آجر چین اجرا نمود. استفاده در محل های پر رفت و آمد مانند فضاهای اداری با تردد بالا، راهرو های اماکن عمومی مانند نمایشگاه ها ، هتل ها و سالن های کنفرانس از مزایای کاربرد موکت تایل می باشد زیرا که در صورت ایجاد مشکل به دلیل مرور زمان، نیازی به تعویض مساحت زیادی از موکت نبوده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.


در صورت سوختن ، آلوده شدن و کثیفی ، قطعه مورد نظر به راحتی قابل شتستشو موکت تایل چیست و یا تعویض است. نصب این مدل موکت نیاز به زمان بسیار طولانی و تعطیلی فضا ندارد. اجرای طرح های مختلف موکت تایلی بر روی کف ساختمان های مسکونی و یا به عنوان دکوراسیون بر روی دیوارها زیبایی خاصی به فضای شما می دهد. حمل آسان به دلیل سایز کوچک، نصب و نگهداری آسان موکت تایل از عوامل دیگر محبوبیت این نوع کفپوش می باشد. با مطالعه مقاله تخصصی موکت تایل چیست؟ اکنون میتوانید با توجه به ویژگی های محیط تان موکتی مناسب با نیازتان انتخاب کنید. شرکت رویا طرح داخلی جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان خود انواع موکت های تایل در رنگ و طرح مختلف را فراهم نموده است.


یکی از انواع کفپوش‎‌های پر استفاده که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد، خرید آنلاین موکت است. ویژگی‌های فروش در ابعاد متنوع ، سهولت در برش و ترکیب و همچنین نصب سریع و آسان آن باعث شده تا این نوع کفپوش برای پوشاندن کل کف فضاهای با فرم و ابعاد متفاوت مناسب باشد.


 قابلیت پوششی گسترده در کنار تنوع رنگ، طرح و بافت باعث شده تا بتوانیم با استفاده از موکت، کل فضای محیط را تحت تاثیر قرار دهیم، به عنوان مثال موکت با بافت ریز و رنگ روشن، کل محیط را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. موکت با رنگ‌های سرد، فضا را آرامش‌بخش می‌کند و موکت با رنگ‌های گرم‌تر، احساس صمیمیت بیشتری به فضا می‌بخشد. از جمله مزیت‌های دیگر موکت، عایق بودن آن است.


 موکت‌ها محیط را در برابر سرما و گرمای کف زمین عایق می‌کنند و باعث می‌شوند خرید مستقیم موکت از کارخانه در زمستان‌ها محیط گرم‌تر و در تابستان‌ها محیط خنک‌تری داشته باشیم. همچنین موکت‌ها عایق صوتی نیز به حساب می‌آیند و سر و صدای جایه‌جایی وسایل منزل، دویدن کودکان و... را تقریبا به صفر می‌رساند (که در زندگی آپارتمانی امروز بسیار پر اهمیت است) اگر به دنبال ایجاد یک تغییر چشمگیر و ایجاد حس جدید در دکوراسیون محیط خود هستید، موکت، با مزایای پرشمار و عمر طولانی خود، می‌تواند یک گزینه مقرون به صرفه و مناسب باشد.

بهترین نوع سمعک برای سالمندان + درمان عفونت ، وزوز و شنوایی سنجی گوش

سمعک چیست؟
سمعک دستگاه های تقویت کننده صدا هستند که برای کمک به بهترین نوع سمعک برای سالمندان  افرادی که دارای کم شنوایی هستند طراحی شده اند.

اکثر سمعک ها دارای چندین م electronicلفه الکترونیکی مشابه هستند ، از جمله میکروفونی که صدا را می گیرد. مدار تقویت کننده که باعث بلندتر شدن صدا می شود. یک بلندگو (گیرنده) مینیاتوری که صدای تقویت شده را به مجرای گوش می رساند. و باتری هایی که قطعات الکترونیکی را تأمین می کنند.

سمعک ها با:

طرح
فناوری مورد استفاده برای دستیابی به تقویت (به عنوان مثال ، آنالوگ در مقابل دیجیتال)
ویژگی های خاص
برخی از سمعک ها دارای گوشواره یا گوشواره نیز خرید اینترنتی سمعک گوش هستند تا جریان صدا را به داخل گوش هدایت کرده و کیفیت صدا را افزایش دهند. انتخاب سمعک بر اساس نوع و شدت کاهش شنوایی ، نیازهای شنیداری و سبک زندگی است.

بازگشت به بالا پیکان

انواع مختلف سمعک چیست؟
سبک های سمعک. تصاویر پشت گوش ، mini BTE ، ITE  سمعک زیمنس هوشمند داخل گوش ، ITC داخل کانال و CIC کاملا درون کانال را نشان می دهد. با مجوز از NIDCD / NIH
کمکهای پشت گوش (BTE): بیشتر قطعات در یک کیف پلاستیکی کوچک قرار دارد که پشت گوش قرار دارد. این کیس توسط یک قطعه لوله شفاف به یک گوش یا گوشواره متصل می شود. این سبک اغلب برای کودکان خردسال انتخاب می شود زیرا می تواند انواع مختلف گوش را در خود جای دهد که با رشد کودک باید جایگزین شود. همچنین ، کمک های BTE به راحتی تمیز و اداره می شوند و نسبتاً محکم هستند.

کمک های "Mini" BTE (یا "روی گوش"): نوع جدیدی از کمک BTE به نام کمک mini BTE (یا "روی گوش"). همچنین پشت گوش قرار می گیرد ، اما کوچکتر است. از یک لوله بسیار نازک ، تقریباً نامرئی برای اتصال کمک به کانال گوش استفاده می شود. Mini BTE ها ممکن است یک قطعه گوش راحت برای قرار دادن ("متناسب بودن باز") داشته باشند ، اما ممکن است از یک قالب گوش سنتی نیز استفاده کنند. Mini BTEs نه تنها باعث کاهش انسداد یا احساس "متصل" در مجرای گوش می شود ، بلکه باعث افزایش راحتی ، کاهش بازخورد و رفع نگرانی های زیبایی برای بسیاری از کاربران می شود.

کمکهای داخل گوش (ITE): تمام قسمتهای سمعک در پوسته ای قرار دارد که در  سمعک جیبی زیمنس قسمت خارجی گوش پر می شود. کمک های ITE بزرگتر از کمک های درون کانال و کاملا درون کانال هستند (به زیر مراجعه کنید) ، و اداره برخی از افراد نسبت به کمک های کوچک تر آسان تر است.

کمکهای درون کانال (ITC) و کمکهای کاملا درون کانال (CIC): این سمعک ها در موارد کوچکی وجود دارد که به طور جزئی یا کامل در مجرای گوش قرار می گیرند. آنها کوچکترین سمعک های موجود هستند و از مزایای لوازم آرایشی و شنیداری برخوردار هستند. با این حال ، اندازه کوچک آنها ممکن است کنترل و تنظیم آنها را برای برخی از افراد دشوار کند.

بازگشت به بالا پیکان

چه تفاوتی بین سمعک های آنالوگ و دیجیتال وجود دارد؟
سمعک های آنالوگ باعث بلندتر شدن امواج صوتی مداوم می شوند. این سمعک ها اساساً همه صداها (به عنوان مثال گفتار و سر و صدا) را به یک شکل تقویت می کنند. برخی از سمعک های آنالوگ قابل برنامه ریزی هستند. آنها دارای یک میکروچیپ هستند که به شما کمک می کند تنظیمات برای محیط های مختلف گوش دادن ، مانند در یک مکان ساکت ، مانند کتابخانه ، یا در یک مکان پر سر و صدا مانند یک رستوران ، یا در یک منطقه بزرگ مانند زمین فوتبال ، برنامه ریزی شود. سمعک های قابل برنامه ریزی آنالوگ می توانند چندین برنامه را برای محیط های مختلف ذخیره کنند.

با تغییر محیط گوش دادن ، ممکن است با فشار دادن یک دکمه روی سمعک ، تنظیمات سمعک تغییر کند. سمعک های آنالوگ کمتر و کمتر رایج می شوند.

سمعک های دیجیتال از تمام ویژگی های سمعک های قابل برنامه ریزی آنالوگ برخوردارند ، اما امواج صوتی را به سیگنال های دیجیتال تبدیل می کنند و کپی دقیق صدا را تولید می کنند. تراشه های رایانه ای در سمعک های دیجیتال گفتار و سایر اصوات محیطی را تحلیل می کنند. سمعک های دیجیتال امکان پردازش پیچیده تر صدا در طی فرایند تقویت را فراهم می کنند که ممکن است عملکرد قیمت سمعک برای وزوز گوش آنها را در شرایط خاص بهبود بخشد (به عنوان مثال ، سر و صدای پس زمینه و کاهش سوت). همچنین انعطاف پذیری بیشتری در برنامه نویسی سمعک دارند تا صدای منتقل شده آنها با نیازهای الگوی خاص کاهش شنوایی مطابقت داشته باشد. سمعک های دیجیتال همچنین چندین حافظه برنامه را فراهم می کنند. این روزها به بیشتر افرادی که به دنبال کمک شنوایی هستند ، فقط فناوری دیجیتال انتخاب می شود.

حقایق کلیدی
پیش بینی می شود که تا سال 2050 نزدیک به 2.5 میلیارد نفر  درمان کم شنوایی با یک تزریق دارای درجاتی از کم شنوایی باشند و حداقل 700 نفر به توانبخشی شنوایی نیاز دارند.
بیش از 1 میلیارد بزرگسال جوان در معرض کم شنوایی دائمی و اجتناب ناپذیر هستند که به دلیل روشهای گوش دادن غیر ایمن است.
سرمایه گذاری اضافی سالانه کمتر از 1.40 دلار آمریکا برای هر نفر برای افزایش خدمات مراقبت از گوش و شنوایی در سطح جهان مورد نیاز است.
طی یک دوره 10 ساله ، این قول بازگشت تقریبا 16 دلار آمریکا برای هر دلار سرمایه گذاری شده آمریکایی را می دهد.
بیش از 5٪ از جمعیت جهان - یا 430 میلیون نفر - برای رفع نقص شنوایی "ناتوان کننده" خود (432 میلیون بزرگسال و 34 میلیون کودک) نیاز به توانبخشی دارند. تخمین زده می شود که تا سال 2050 بیش از 700 میلیون نفر - یا از هر ده نفر یک نفر - کم شنوایی را از کار بیندازند.

کاهش شنوایی "غیرفعال" به کاهش شنوایی بیشتر از 35 دسی بل (dB) در گوش شنوایی بهتر اشاره دارد. تقریباً 80٪ از افراد دارای اختلال شنوایی در کشورهای کم درآمد و متوسط ​​زندگی می کنند. شیوع کم شنوایی با افزایش سن افزایش می یابد ، در میان افراد مسن تر از 60 سال ، بیش از 25٪ تحت تأثیر ناتوانی شنوایی قرار می گیرند.

کم شنوایی و ناشنوایی
گفته می شود فردی که توانایی شنیدن ندارد و همچنین فردی   جدیدترین درمان کم شنوایی با شنوایی طبیعی - آستانه شنوایی 20 دسی بل یا بهتر در هر دو گوش - کم شنوایی دارد. کاهش شنوایی ممکن است خفیف ، متوسط ​​، شدید یا عمیق باشد. این می تواند روی یک گوش یا هر دو گوش تأثیر بگذارد و منجر به مشکل در شنیدن گفتار مکالمه یا صداهای بلند می شود.

"کم شنوایی" به افرادی گفته می شود که کم شنوایی از خفیف تا شدید دارند. افرادی که مشکل شنوایی دارند معمولاً از طریق زبان گفتاری ارتباط برقرار می کنند و می توانند از سمعک ، کاشت حلزون و سایر وسایل کمکی و همچنین زیرنویس استفاده کنند.

افراد 'ناشنوا' عمدتاً کم شنوایی عمیقی دارند که به معنای کم شنوایی یا کم شنوایی است. آنها اغلب از زبان اشاره برای برقراری ارتباط استفاده می کنند.


وزوز گوش زمانی است که صدای زنگ یا صداهای دیگر را در یک گوش یا هر تجربه درمان وزوز گوش دو گوش خود احساس می کنید. صدایی که هنگام وزوز گوش می شنوید ناشی از صدای خارجی نیست و افراد دیگر معمولاً نمی توانند آن را بشنوند. وزوز گوش یک مشکل شایع است. این بیماری حدود 15 تا 20 درصد افراد را درگیر می کند و خصوصاً در بزرگسالان مسن شایع است.

وزوز گوش معمولاً به دلیل یک بیماری زمینه ای مانند کاهش شنوایی مربوط به سن ، آسیب گوش یا مشکل سیستم گردش خون ایجاد می شود. برای بسیاری از افراد ، وزوز گوش با درمان علت زمینه ای یا سایر درمان هایی که باعث کاهش یا پوشاندن صدا می شود ، بهبود می یابد و باعث می شود وزوز گوش کمتر قابل توجه باشد.

محصولات و خدمات
کتاب: کلینیک مایو در مورد شنوایی و تعادل بهتر
علائم
وزوز گوش اغلب به عنوان صدای زنگ گوش توصیف می شود ، حتی اگر هیچ  درمان وزوز گوش صدای خارجی وجود نداشته باشد. با این حال ، وزوز گوش همچنین می تواند انواع دیگری از صداهای فانتوم را در گوش شما ایجاد کند ، از جمله:

وزوز
غر زدن
کلیک کردن
بغل کردن
زمزمه کردن
بیشتر افرادی که وزوز گوش دارند ، وزوز گوش یا وزوز گوش هستند که فقط شما می توانید آنها را بشنوید. سر و صداهای وزوز گوش ممکن است از شدت غرش تا صدای بلند فریاد زدن متفاوت باشد و ممکن است آن را از یک گوش یا هر دو گوش بشنوید. در بعضی موارد ، صدا می تواند به قدری بلند باشد که توانایی تمرکز یا شنیدن صدای خارجی را مختل کند. وزوز گوش ممکن است همیشه وجود داشته باشد ، یا ممکن است بیاید و برود.

در موارد نادر ، وزوز گوش می تواند به صورت یک صدای ضربان دار ریتمیک یا خشن کننده اتفاق بیفتد ، غالباً در زمان ضربان قلب. به این حالت وزوز گوش ضربان دار گفته می شود. اگر وزوز گوش تپشی دارید ، ممکن است پزشک در هنگام معاینه وزوز گوش شما را بشنود (وزوز گوش عینی).

چه موقع به پزشک مراجعه کنیم


شنوایی سنجی
ارسال این صفحه به یک دوست چاپ Facebook Twitter Pinterest
آزمون شنوایی سنجی توانایی شما در شنیدن صداها را آزمایش می کند. اصوات بر اساس بلندی (شدت) و سرعت ارتعاشات موج صدا (تن) متفاوت هستند.

شنوایی وقتی اتفاق می افتد که امواج صوتی اعصاب گوش داخلی را تحریک کنند. سپس صدا در امتداد مسیرهای عصبی به مغز می رسد.

امواج صوتی می توانند از طریق مجرای گوش ، لاله گوش و استخوان های گوش میانی (هدایت هوا) به گوش داخلی بروند. آنها همچنین می توانند از استخوان های اطراف و پشت گوش عبور کنند (رسانایی استخوان).

شدت صدا بر حسب دسی بل (دسی بل) اندازه گیری می شود:

نجوا حدود 20 دسی بل است.
موسیقی بلند (بعضی از کنسرت ها) حدود 80 تا 120 دسی بل است.
یک موتور جت حدود 140 تا 180 دسی بل است.
صداهای بیشتر از 85 دسی بل می تواند پس از چند ساعت باعث کاهش شنوایی شود. متخصص شنوایی سنجی صداهای بلندتر می تواند باعث درد فوری شود و کاهش شنوایی در مدت زمان بسیار کوتاهی ایجاد می شود.

TONE صدا در چرخه در ثانیه (cps) یا هرتز اندازه گیری می شود:

میزان صدای بم پایین در حدود 50 تا 60 هرتز است.
زنگ های تیز و بلند ، در حدود 10000 هرتز یا بالاتر هستند.
محدوده طبیعی شنوایی انسان حدود 20 تا 20000 هرتز است. بهترین چرک خشک کن برای عفونت گوش برخی از حیوانات می توانند تا 50،000 هرتز را بشنوند. گفتار انسان معمولاً 500 تا 3000 هرتز است.


عفونت گوش هنگامی رخ می دهد که یک عفونت باکتریایی یا ویروسی بر گوش میانی -  آنتی بیوتیک برای عفونت گوش و حلق  قسمت های گوش شما درست پشت پرده گوش - تأثیر بگذارد. عفونت گوش می تواند به دلیل التهاب و تجمع مایعات در گوش میانی دردناک باشد.

عفونت گوش می تواند مزمن یا حاد باشد.

عفونت های حاد گوش دردناک اما کوتاه مدت هستند.

عفونت های مزمن گوش یا برطرف نمی شوند یا بارها عود می کنند. عفونت های مزمن گوش می توانند باعث آسیب دائمی به گوش میانی و داخلی شوند.

چه عواملی باعث عفونت گوش می شود؟
عفونت گوش هنگامی رخ می دهد که یکی از لوله های استاش متورم یا مسدود شود و باعث جمع شدن مایعات در گوش میانی شما شود. لوله های استاش لوله های کوچکی هستند که از هر گوش مستقیماً به پشت حلق منتهی می شوند.

علل انسداد لوله استاش عبارتند از:

آلرژی
سرماخوردگی
عفونت های سینوسی
مخاط بیش از حد
سیگار کشیدن
آدنوئیدهای آلوده یا متورم (بافت نزدیک لوزه ها که باکتری ها و ویروس های مضر را به دام می اندازد)
تغییرات فشار هوا