خرید آنلاین موکت|وکت تایل چیست

موکت تایل چیست؟

 موکت تایل یا Carpet tile یکی از انواع جدید موکت است که به شکل مربع و مستطیل قیمت موکت تایل  در اندازه های مختلف تولید می شود . موکت تایلی با رنگ ها و طرح های مختلف را می توان به صورت ترکیبی در چندین رنگ به حالت پازل و یا یک رنگ روشن و تیره با مدل شطرنجی و یا آجر چین اجرا نمود. استفاده در محل های پر رفت و آمد مانند فضاهای اداری با تردد بالا، راهرو های اماکن عمومی مانند نمایشگاه ها ، هتل ها و سالن های کنفرانس از مزایای کاربرد موکت تایل می باشد زیرا که در صورت ایجاد مشکل به دلیل مرور زمان، نیازی به تعویض مساحت زیادی از موکت نبوده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.


در صورت سوختن ، آلوده شدن و کثیفی ، قطعه مورد نظر به راحتی قابل شتستشو موکت تایل چیست و یا تعویض است. نصب این مدل موکت نیاز به زمان بسیار طولانی و تعطیلی فضا ندارد. اجرای طرح های مختلف موکت تایلی بر روی کف ساختمان های مسکونی و یا به عنوان دکوراسیون بر روی دیوارها زیبایی خاصی به فضای شما می دهد. حمل آسان به دلیل سایز کوچک، نصب و نگهداری آسان موکت تایل از عوامل دیگر محبوبیت این نوع کفپوش می باشد. با مطالعه مقاله تخصصی موکت تایل چیست؟ اکنون میتوانید با توجه به ویژگی های محیط تان موکتی مناسب با نیازتان انتخاب کنید. شرکت رویا طرح داخلی جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان خود انواع موکت های تایل در رنگ و طرح مختلف را فراهم نموده است.


یکی از انواع کفپوش‎‌های پر استفاده که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد، خرید آنلاین موکت است. ویژگی‌های فروش در ابعاد متنوع ، سهولت در برش و ترکیب و همچنین نصب سریع و آسان آن باعث شده تا این نوع کفپوش برای پوشاندن کل کف فضاهای با فرم و ابعاد متفاوت مناسب باشد.


 قابلیت پوششی گسترده در کنار تنوع رنگ، طرح و بافت باعث شده تا بتوانیم با استفاده از موکت، کل فضای محیط را تحت تاثیر قرار دهیم، به عنوان مثال موکت با بافت ریز و رنگ روشن، کل محیط را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. موکت با رنگ‌های سرد، فضا را آرامش‌بخش می‌کند و موکت با رنگ‌های گرم‌تر، احساس صمیمیت بیشتری به فضا می‌بخشد. از جمله مزیت‌های دیگر موکت، عایق بودن آن است.


 موکت‌ها محیط را در برابر سرما و گرمای کف زمین عایق می‌کنند و باعث می‌شوند خرید مستقیم موکت از کارخانه در زمستان‌ها محیط گرم‌تر و در تابستان‌ها محیط خنک‌تری داشته باشیم. همچنین موکت‌ها عایق صوتی نیز به حساب می‌آیند و سر و صدای جایه‌جایی وسایل منزل، دویدن کودکان و... را تقریبا به صفر می‌رساند (که در زندگی آپارتمانی امروز بسیار پر اهمیت است) اگر به دنبال ایجاد یک تغییر چشمگیر و ایجاد حس جدید در دکوراسیون محیط خود هستید، موکت، با مزایای پرشمار و عمر طولانی خود، می‌تواند یک گزینه مقرون به صرفه و مناسب باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد