فن ebm چیست؟

فن ebm چیست؟

فن ebm از لحاظ فنی در صرفه‌جویی در مصرف انرژی پیشگام فن 80 کندانسور می‌باشد. این فن از جمله خنک کننده‌هایی است که به دلیل کوچک بدون جای کمی را اشغال می‌کنند، از کارایی بالایی برخوردارند، دارای برنامه‌های کم مصرف هستند. همچنین از جمله فن‌های کم مصرف‌ صنعتی به شمار می‌رود؛ فن  ebm-papst در تولید فن و موتور در جهان پیشگام سایر تولید کننده‌های فن می‌باشد.

عملکرد فن محوری ebm چیست؟

 اگر بخواهیم عملکرد فن  ebmpapst را توضیح دهیم باید بگوییم که فن ebm یک فن محوری است که عملکردی شبیه پروانه دارد.

این فن، هوا را به شکل محوری و به موازات شافت موتور چرخان فن کندانسور به حرکت در می‌آورد. یک فن محوری فشرده با پکپارچه شدن مستقیم موتور روتور خارجی  ebm-papst در پروانه محوری تشکیل می‌شود. فن‌های ebm-papst امکان کنترل مستقیم دما را داشته و دارای خروجی تاکو، ورودی خطی یا PWM می‌باشند. کاربرد آن‌ها در نازل‌های کوتاه یا بلند است که با حلقه‌های دیواری نصب می‌شوند.

فن ای بی ام پاپست نسبت به سایر فن‌ها چه قابلیت‌هایی دارد؟

فن‌ ebm کم مصرف بوده و در انواع دستگاه‌ها و سیستم‌ها برای تبادل هوای سرد فن 80 چیلر و گرم کاربرد دارد. همچنین به دلیل داشتن عمق نصب کم ، سطح سر و صدای کم و بازدهی عالی، برای انتقال هوا از طریق مبدل‌های حرارتی مناسب هستند.
این فن به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مانند ترکیبی از فناوری ebm-papst GreenTech EC ، سنسورهای هوشمند و الکترونیک کنترل سبب شده به عنوان راه‌حلی هوشمند برای همه اهداف تبدیل شود. این هواکش ebm-papst همه چیز را از یک منبع واحد برای راه حل های سفارشی تامین می‌کند؛ و می‌تواند برشرایط ، تعمیر و نگهداری از راه دور اقتصادی یا تنظیم سرعت خودکار با افزایش آلودگی نظارت داشته باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد