آنچه خاصیت درهای کامپوزیت Residor را ایجاد می کند

آنچه خاصیت درهای کامپوزیت Residor را ایجاد می کند

نمونه سبز GRP

یک درب کامپوزیت برتر GRP

محصور در پلاستیک تقویت شده با شیشه (GRP ، همان ماده ای که برای ساخت بدنه قایق ها استفاده می شود) برای استحکام استثنایی و عملکرد هوا

برخلاف اکثر درب های GRP موجود در بازار که فقط دارای پوسته GRP 1.6 میلی متری هستند ، درب های Residor دارای پوستی 3.6 میلی متری هستند که با بیشترین دستورالعمل های آزمون امنیتی PAS24: 2016 مطابقت دارد.


GRP طولانی ترین طول عمر را دارد

نوع درب عمر پیش بینی شده

درب چوب نرم 25 سال هر 5 سال و روغن سالانه رنگ کنید

درب چوب سخت 35 سال هر 5 سال و روغن سالانه رنگ کنید

درب کامپوزیت استیل 30 سال روغن تمیز و سالانه را پاک کنید

درب کامپوزیت پی وی سی 25 سال روغن تمیز و سالانه را پاک کنید

درب کامپوزیت GRP 35 سال روغن تمیز و سالانه پاک کنید

درب پنل PVC 20 سال روغن تمیز و سالانه پاک کنید


https://weddesiger.blogsky.com/1399/09/06/post-45/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c

اندازه کلی پنجره نوع پنجره 9

اندازه کلی پنجره نوع پنجره 9
لطفاً کل عرض و ارتفاع پنجره خود را از جمله هر cill / extens منهای تقریباً 10 میلی متر وارد کنید ،پنجره upvc سپس روی تغییر اندازه کلیک کنید.
برای ادامه قیمت ، روی "اندازه صحیح است" کلیک کنید. لطفاً دستورالعمل های زیر را بخوانید و / یا فیلم اندازه گیری را تماشا کنید.
 
 
ارتفاع (شامل cill)
1200
میلی متر
اینجا کلیک کنید و قد کلی خود را تایپ کنید
  
عرض
1200
میلی متر
          
 
بازی
بازی
00: 00/01: 55 قطع
تمام صفحه
 
 
برای چاپ برگه اندازه گیری کلیک کنید
راهنمای اندازه گیری ویندوز
ویندوز معمولاً با باز شدن آجرنما از بیرون ملک ، پنجره upvc پویا پنجره همیشه به میلی متر (میلی متر) اندازه گیری می شود.
 
ابتدا عرض ، آجرکاری را به آجرکاری در سه مکان اندازه گیری کنید (بالا ، وسط و پایین) و تقریباً 10 میلی متر از کوچکترین اندازه گیری خود کم کنید.
 
ثانیا ، ارتفاع دهانه را در چند موقعیت مختلف اندازه بگیرید و دوباره تقریباً 10 میلی متر از کوچکترین اندازه گیری کسر کنید. در صورت وجود یک لنگه فلزی لطفاً آن را حذف کنید. اگر چنین است بیشتر پنجره ها روی یک ظرف قرار می گیرند ، لطفاً از زیر ظرف موجود اندازه بگیرید مگر اینکه قابل جدا شدن نباشد (به عنوان مثال سنگ).
 
لطفا توجه داشته باشید: اگر ملک شما ارائه شده است ، بهتر است مقداری از رندر را حذف کنید تا لبه آجرکاری را مشاهده کنید. بسته به ضخامت رندر شما ممکن است به توسعه دهنده های قاب نیاز داشته باشید.
چند نکته مهم که باید بخاطر بسپارید
اندازه گیری از خارج ، آجرکاری به آجرکاری.
اگر این امکان وجود ندارد ، پنجره موجود خود را اندازه بگیرید.
اندازه کلی پنجره از جمله cills یا Extender / افزودنیها (به استثنای cills سنگی یا اگر پنجره های بدون cills سفارش می دهید) را در اختیار ما قرار دهید.
در چند موقعیت مختلف اندازه گیری کنید ، کوچکترین اندازه خود را بگیرید و تقریباً 10 میلیمتر کسر کنید.
اگر شک دارید ، فقط بپرسید!
اگر به کمک بیشتری نیاز دارید ، چرا چند عکس نمی گیرید و آنها را برای مشاوره خاص از طریق ایمیل برای ما ارسال می کنید.
 
لطفا توجه داشته باشید: ما نمی توانیم مسئولیت اندازه گیری های نادرست را بپذیریم. اگر مطمئن نیستید توصیه می کنیم با یک نصاب / سازنده حرفه ای مشورت کنید.
 
همیشه از زیر هر حلقه متحرک موجود اندازه گیری کنید
مگر اینکه شما شیل موجود را نگه دارید یا از جایی دیگر سیلی بخرید

ریشه شناسی و کاربرد فروشنده فرش در جیپور هند

ریشه شناسی و کاربرد

اصطلاح فرش از carvention فرانسه قدیم است. یکی از اصطلاحات  موکت این اصطلاح بیان می کند که اصطلاح فرانسوی از carpita ایتالیای قدیم ، از فعل "carpire" به معنای چیدن است. [1] [2] دیکشنری آنلاین ریشه شناسی بیان می دارد که اصطلاح "فرش" برای اولین بار در اواخر قرن سیزدهم در انگلیسی به معنای "پارچه درشت" و تا اواسط قرن 14 "رومیزی" یا "روتختی" استفاده شد. [3] دیکشنری آنلاین ریشه شناسی بیان می دارد که این اصطلاح "... از فرانسوی قدیم" پارچه سنگین تزئین شده ، فرش "، از carpita لاتین قرون وسطی یا ایتالیای قدیم" پارچه پشمی ضخیم "، احتمالاً از carpere لاتین" به کارت ، کنده " اصطلاحاً نامیده می شود زیرا از پارچه ای خرد شده ، خرد شده و "کنده" ساخته شده است. [3] معنای اصطلاح "فرش" خرید موکت در قرن پانزدهم تغییر یافت تا اشاره به پوشش کف باشد. [3]

اصطلاح "فرش" غالباً با اصطلاح "فرش" عوض می شود. برخی منابع فرش را به صورت کشیده از دیواری به دیوار دیگر تعریف می کنند. [4] در تعریف دیگر فرشها از کیفیت پایین یا اندازه کوچکتر استفاده شده است ، فرشهایی که اغلب انتهای آنها تمام شده است. سومین تعریف رایج این است که فرش به طور دائمی در جای خود ثابت می شود در حالی که یک فرش به راحتی روی زمین چیده شده است. از نظر تاریخی ، اصطلاح "فرش" به پوششهای میز و دیوار نیز اطلاق می شد ، زیرا فرشها تا قرن 15 در کفهای داخلی اروپا معمولاً روی زمین استفاده نمی شدند.

اصطلاح "فرش" برای اولین بار در دهه 1550 در انگلیسی با معنی انواع موکت "پارچه درشت" استفاده شد. این اصطلاح "... ریشه اسکاندیناویایی است ؛ مقایسه روپای گویشی نروژی" روتختی درشت "، از rogg نورس قدیمی" توله پشمالو "، از پروتو-ژرمنی * rawwa- ، شاید مربوط به پارچه (n.) و خشن (adj) باشد. ). "[5] معنای" فرش "" ... به "روتختی ، بسته بندی" (دهه 1590) و سپس "حصیر برای کف" (1808) تبدیل شد.

 

https://gamantj.com/moquette-type/