تجارت ارو.پایی خود را راه اندازی کنید

راه اندازی یک شرکت در اروپا به شما امکان می دهد به یکی از بزرگترین  مزایای ثبت شرکت در اروپا مراکز تجاری جهان با زیرساخت های پیشرفته ، حمایت قانونی قوی و نیروی کار ماهر دسترسی پیدا کنید. اتحادیه اروپا با تولید ناخالص داخلی اسمی 15.6 تریلیون دلار و بزرگترین بلوک تجاری همچنان دومین اقتصاد بزرگ در جهان است. در سال 2020 ، 9 کشور اروپایی در لیست 20 برتر "رتبه بندی سهولت انجام تجارت" توسط بانک جهانی قرار گرفتند. بنابراین ، اروپا همچنان یکی از جذاب ترین گزینه ها برای سرمایه گذاری بین المللی و تشکیل تجارت است.

تجارت اروپایی خود را از راه دور و به راحتی در چک شروع کنید.

در حالی که COVID-19 تهدیدهای قابل توجهی برای توسعه تجارت مراحل ثبت شرکت در اروپا است ، پیش بینی می شود که اتحادیه اروپا طی دو سال آینده تقریباً به طور کامل از این آسیب خارج شود. طبق پیش بینی اقتصادی پاییز 2020 کمیسیون اروپا ، اقتصاد اتحادیه اروپا قبل از رشد 4.1 درصدی در سال 2021 و 3 درصدی در سال 2022 ، در سال 2020 با 7.4 درصد منقبض خواهد شد. برعکس ، پیش بینی می شود اقتصاد آمریکا در سال 2020 با 6.5 درصد کاهش یابد فدرال رزرو ، اما طبق پیش بینی ها فقط در سال 2021 با رشد 3.6 درصدی روبرو خواهد شد و روند بهبود را کند می کند و احتمالاً کشور را به سطح قبل از COVID در سال 2022 نمی رساند.

اتحادیه اروپا در 2 سال آینده بیش از ایالات متحده رشد خواهد کرد

COVID-19 همچنین فرصتهایی را برای بسیاری از بخشهای تجاری از جمله فناوری اطلاعات ، ساخت و ساز ، حمل و نقل ، انبارداری و بسیاری دیگر فراهم آورده است. با استفاده از واکسن در گوشه گوشه ، زمان آماده شدن برای ثبت شرکت در اتحادیه اروپا راه اندازی تجارت جدید و گسترش در دنیای بعد از COVID فرا رسیده است.

فهرست مطالب
بهترین کشورها برای راه اندازی تجارت در اروپا
بر اساس این معیارها و معیارهای دیگر ، در اینجا خلاصه ای از پنج کشور است که می توانید هنگام شروع کار در اتحادیه اروپا در نظر بگیرید
سوئد
دانمارک
جمهوری چک
ایرلند
لیتوانی
بهترین کشور برای شروع کار در اتحادیه اروپا با رتبه بندی
نرخ مالیات در اتحادیه اروپا
ساختار درست شرکت: تشکیلات شرکت در اروپا
رفاه شرکت
مقررات بازار کار در اروپا
امنیت اجتماعی و بهداشت در اتحادیه اروپا
نتیجه
بهترین کشورها برای راه اندازی تجارت در اروپا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد