انواع سردخانه

سردخانه فقطزه برای نگهداری مواد غذایی و افزایش عمر نگهداری آنها و همچنین به منظور افزایش کیفیت در نتیجه محصول ، کاربرد فراوانی پیدا شده است. باغداران پیشنهاد دهنده لبنیات و مواد پروتئینی هستند که به راحتی امکان استفاده از سردخانه را دارند اگر مدیریت را برای شما انجام دهند و سود را افزایش دهند. انواع سردخانه بسته به نوع مواد غذایی و حجم و ابعاد به دسته های زیر تقسیم بندی ایجاد شده است.


انواع سردخانه بر اساس دمای کاری

سردخانه در دو دسته اصلی بالاتر از صفر و زیر صفر تقسیم بندی شده است. سردخانه کاربرد عالی بالای صفر نگهداری میوه و دارو و لبنیات و سردخانه کاربرد ویژه زیر صفر در نگهداری گوشت و مرغ و ماهی است. دسته سومی که به منظور سردردن سریع مواد غذایی استفاده می کند تونل انجماد نامیده می شود. چهارمین دسته سردخانه ، برای نگهداری بستنی استفاده شده و سردخانه دو مرحله نامیده می شود.


سردخانه میوه و لبنیات

سردخانه هایی که به نام بالای صفری معروف هستند برای نگهداری مواد غذایی در دمای بیشتر از دمای انجماد استفاده می کنند. ارزش این سردخانه فقط بین 0 تا 4 درجه سانتیگراد است. سردخانه میوه و سبزی و لبنیات تازه مانند شیر ، دوغ و ماست و همچنین سردخانه نگهداری گوشت تازه از این قبیل وجود دارد.


http://webdiseger.parsiblog.com/Posts/14/%d9%87%d8%b2%d9%8a%d9%86%d9%87+%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa+%d8%b3%d8%b1%d8%af%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد