فن زیلابگ را در وب دیزاینر بخوان

 فن تهویه 20 سانتی متری صنعتی همانطور که از نام آن پیداست. وسیله ای برای حرکت هوا ، فن زیلابگ چه آلوده و چه تمیز. این دستگاه در دو نوع خانگی و صنعتی با قدرت های متفاوت تولید می شود که هر یک شامل زیر مجموعه های مختلفی است.
 
هواکش صنعتی که نمونه آن را می توانید در این صفحه مشاهده کنید ، به دو قسمت تقسیم می شود:
 
محوری: شامل 4 دسته هواکش سقفی ، هواکش دیواری ، مجرای هواکش و ونتیلاتور روکش دار می باشد.
هواکش صنعتی گریز از مرکز که می توان آن را به هواکش های صنعتی عقب و جلو ، یک طرفه و دو طرفه تقسیم کرد.
 فراموش نکنید که هنگام انتخاب هواکش ابتدا باید تعیین کنید قیمت فن زیلابگ که این دستگاه برای چه مکانی و وسعت و عرض آن مکان چقدر است. به عنوان مثال تهویه مناسب برای تعمیرگاه خودرو با تهویه ای که برای فروشگاه مفید است متفاوت است و باید به درستی انتخاب شود. فن صنعتی باید بتواند هوای آلوده را از محیط خارج کرده و هوای سالم و تمیز را به داخل هدایت کند. برای ایجاد محیط سالم برای کارمندان و افراد در محیط.
 
ونتیلاتور قاب صنعتی 20 سانتی متری Zilabag 2E-200B
 
ونتیلاتور قاب صنعتی 20 سانتی متری Zilabag 2E-200B
تهویه صنعتی شامل انواع فن های گریز از مرکز و فن های محوری است. هر یک از آنها در صنایع مختلف کاربرد خاصی دارند. محصولی که می خواهیم در این قسمت به شما معرفی کنیم ، هواکش صنعتی Zilabag 2E-200B 20 سانتی متری است که دارای قطر پروانه 200 میلی متر و دامنه هوادهی 780 متر مکعب در ساعت است. این مدل از هواکش صنعتی Zilabag بر روی سقف یا دیوار قابل نصب است و وزن آن 2 کیلوگرم است که در مقایسه با مصرف و توان صنعتی بسیار سبک است.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد