بال ولو را گویا کنید

میزهای آشپزخانه اغلب کارهای بزرگ و سفارشی هستند بال ولو که دقیقاً متناسب با یک فضای خاص ساخته می شوند. از آنجا که بزرگ و نرم نیستند (و اغلب بسیار گران هستند) ، میزهای آشپزخانه اغلب توسط افراد حرفه ای نصب می شوند.



در حمام ، جایی که میزهای آشپزخانه معمولاً به اندازه کافی کوچک نیستند که DIYers بتواند خود را نصب کند ، این طور نیست. و بیشتر سبک های پوسته پوسته متنوع در اندازه ها و پیکربندی های مختلف سهام موجود است ، به این معنی که شما معمولاً می توانید آنچه را که نیاز دارید بدون هفته های انتظار برای ساخت آن پیدا کنید.



تاپ های وانتیس اندازه ای دارند که با اندازه های معمول سهام کابینت های قیمت بال ولو  دستشویی حمام مطابقت دارند ، و در قسمت جلو و کناره های آن اندکی برآمدگی دارند. ابعاد کابینت های دستشویی حمام به طور معمول از 24 اینچ تا 60 اینچ و در عمق جلو و عقب برای اتاق های کوچک حدود 17 اینچ یا برای حمام های با اندازه استاندارد 23 اینچ است. تاپ های Vanity در دسترس هستند تا با تمام این اندازه های کابینت غرور سهام مطابقت داشته باشند ، به این معنی که آنها می توانند تک دال باشند که نصب یک DIYer نسبتاً آسان است. حتی سرپوش های گرانیتی یا کوارتز ، اگرچه کاملا سنگین هستند ، اما معمولاً توسط DIYer یا یک یا دو کمک کننده قابل مدیریت هستند.


https://virgool.io/@rozgozar75/%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%88%D9%84%D9%88-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-jjjkjvtcv6wk

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد